Jebkuru sistēmu agrāk vai vēlāk skar lielākas vai mazākas tehniskās problēmas, tostarp arī Sportsdirect interneta veikala sistēmu. Neskatoties uz to, ka šāda veida problēmas notiek reti, pienāk reizes, kad tās ir jārisina. Šī iemesla dēļ esam izveidojuši mājaslapas sadaļu, kurā aprakstītas izplatītākās Sportsdirect interneta veikala problēmas un tas, kā ātri un viegli tās atrisināt.

  • Nav iespējams ielogoties savā Sportsdirect interneta veikala kontā
    Jebkuram Sportsdirect interneta veikala lietotājam, kurš ir izveidojis tajā kontu, tiek nodrošināta informācijas aizsardzība, kas glabājas drošā kompānijas datu bāzē un kas tiek aizsargāta ar lietotāja individuāli izvēlētu paroli un e-pasta adresi. Šī iemesla dēļ, ja rodas problēmas ar ielogošanos savā kontā, problēma, visticamāk, ir meklējama tieši lietotāja rīcībā, proti, ir nepareizi ievadīta parole vai e-pasta adrese. Pirms sazināšanās ar interneta veikala tehnisko personālu nepieciešams pārliecināties, vai ir pareizi ievadīta parole un e-pasta adrese. Ja tas nepalīdz, jāmēģina atjaunot vecā parole uz jaunu, nospiežot uz “Forgotten Password”. Ja arī tas nepalīdz, jāsazinās ar kompānijas tehnisko personālu, rakstot uz e-pasta adresi webpasswords@sportsdirect.com.
  • Problēmas ar interneta veikala mājaslapas ielādi
    Interneta mājaslapu nedarbošanās iemesli var būt daudz un dažādi. Sportsdirect kompānija ir izveidojusi drošu tīmekļa vietni, kas darbojas uz vairākiem serveriem, tāpēc iespēja, ka interneta veikals varētu nedarboties, ir niecīga. Ja mājaslapa tomēr neielādējas, jāpārbauda, vai nedarbojas arī citas tīmekļa vietnes. Ja nedarbojas arī citas tīmekļa vietnes, jārestartē dators vai interneta rūteris. Ja nedarbojas tikai Sportsdirect mājaslapa, jāraksta uz e-pasta adresi webmaster@sporstdirect.
  • Nav saņemts e-pasts par pasūtījuma veikšanu
    Šī ir viena no izplatītākajām problēmām, ar ko nākas saskarties Sportsdirect klientiem. Ja apstiprinājuma vēstule nav saņemta e-pastā tur, kur ierasts, ieteicams aplūkot spama kastīti, kurā šāda tipa vēstules nonāk itin bieži, jo Sportsdirect ir no tām kompānijām, kas katru dienu izsūta desmitiem tūkstošu e-pasta vēstuļu, tāpēc kāds no e-pasta servisiem šāda tipa datus var pārprast un uztver kā spamu. Ja vēstules spama kastītē nav, iespējams, pircējs ir nekorekti ievadījis savu e-pasta adresi un apstiprinājuma vēstule ir aizceļojusi uz nepareizu e-pasta adresi. Ja visi pūliņi atrast apstiprinājuma vēstuli ir izrādījušies veltīgi, ieteicams rakstīt uz e-pastu cs@sportsdirect.com.