Kurš gan nevēlēties sev tādas drēbes, kādas nav nevienam? Ņemot vērā šo faktu, pēdējo gadu laikā Sportsdirect kompānijas ir sākusi piedāvāt preču personalizēšanu, piedāvājot tās papildināt ar īpašiem vārdiem, cipariem vai, piemēram, iemīļotākās futbola komandas logotipu. Jāpiemin, ka Anglijā iecienītākais sporta veids ir futbols, tāpēc angļi ir ļoti lojāli savai iemīļotākajai futbola komandai. Šī iemesla dēļ Sportsdirect piedāvā iespēju dažādās precēs, piemēram, t-kreklos vai džemperos iestrādāt vēlamās Anglijas futbola komandas emblēmas jeb zīmogus.

Jāsaka, ka pašlaik šī preču personalizēšanas iespēja vēl nav kļuvusi īpaši iecienīta, jo, pirmkārt, Sportsdirect piedāvā personalizēt tikai nelielu daļu no piedāvāto preču klāsta un, otrkārt, personalizēto preču cenas ir augstākas un piegādes laiks ir ilgāks, jo tas ietver īpašu preču realizāciju pēc klienta individuālajām vēlmēm.

Jāuzsver, ka personalizētās preces pārstāv to preču kategoriju, kuras nav iespējams atgriezt atpakaļ Sportsdirect kompānijai, jo ir tikai loģiski, ka prece, kas ir radīta pēc klienta individuālā pasūtījuma, atgriezta atpakaļ, nest kompānijai peļņu vairs nevar. Tomēr personalizētās preces var tikt atgrieztas atpakaļ tādā gadījumā, ja klients nezināmu iemeslu dēļ saņem bojātu preci. Lai izvairītos no pārpratumiem un domstarpībām, Sportsdirect kompānija iesaka vairākas reizes pārliecināties par vēlamo preču krāsu, izmēru, uzrakstu pareizrakstību un citiem parametriem pirms pasūtījums ir apstiprināts, jo pretējā gadījumā preci apmainīt vairs nebūs iespējams.

Sportsdirect personalizēto preču tirgus nākotne nav skaidra, jo, kamēr tiek piedāvātas noteiktas preces ar iespēju izvēlēties vien burtus vai ciparus, turklāt, par paaugstinātu maksu, šķiet, šim pakalpojumam ievērojama pieprasījuma nebūs. Situācija varētu mainīties vien tad, kad, piemēram, klienti varētu paši izvēlēties preču modeli, nianses, krāsas un noteikt vēl kādus parametrus, kas vēlamo preci padarītu tik tiešām personalizētu.