Šķiet, nepatīkamākais, ar ko pircējam var nākties saskarties, iepērkoties internetā, ir kādas neparedzētas problēmas ar konkrēto preci, piemēram, piegādes laikā prece ir bojāta, ir piegādāta nepareizā prece, ir piegādāta pareizā prece nepareizajā izmērā vai krāsā u.tml. Šādās situācijās pircējs, visticamāk, vēlēsies preci atgriezt sūtītājam, saņemot par to samaksāto naudu pilnā apmērā vai vismaz kompensāciju par sagādātajām neērtībām.

Kompānija Sportsdirect apgalvo, ka katrs sūtījums tiek apstrādāts pēc labākās sirdsapziņas un tiek darīts maksimāli viss, lai klients gala rezultātā būtu apmierināts un vēlētos iepirkties atkārtoti, tomēr reizēm, daudz un dažādu faktoru ietekmē, klients var saņemt bojātu vai nepareizu preci, jo, kā zināms, preces tiek izsūtītas uz visām pasaules malām un ikviena no tām tiek pakļauta neatņemamiem sūtīšanas procesiem, kuru laikā ar preci var atgadīties kas tāds, pie kā konkrēti Sportsdirect kompānija nav vainojama.

Sportsdirect piedāvā opciju bojāto vai nepareizo preci atgriezt atpakaļ, saņemot par to naudu, vai samainīt, tomēr Sportsdirect kompānija:

  • nesedz pircēja sūtīšanas izmaksas;
  • nesūta vēl vienu preci, līdz pircējs nav atsūtījis bojāto vai nepareizo preci atpakaļ.

Pēc pircēja preces saņemšanas kompānijas izvērtē, vai pircējam sūtīt jaunu preci vai tomēr atgriezt naudu.
Ja pircējs vēlas bojāto vai nepareizo preci atgriezt un saņemt par to naudu vai samainīt, tam ir jāaizpilda teksta turpinājumā atrodamā teksta forma un, personīgi sedzot sūtīšanas izmaksas, jānogādā prece atpakaļ Sportsdirect noliktavā 14 dienu laikā. Aizpildot teksta formu, pircējam ir iespēja izvēlēties saņemt naudu vai jaunu preci. Jāuzsver, ka jebkurā gadījumā visas sūtīšanas izmaksas sedz pats pircējs, turklāt, arī tad, ja saņemtā prece ir bojāta.
Precēm, ko pircējs vēlas atgriezt, nav obligāti jābūt oriģinālajā iepakojumā, tomēr tām ir jābūt noslēgtā iepakojumā, kā arī tās šo 14 dienu laikā nedrīkst būt nekādā veidā sabojātas vai novalkātas. Jāuzsver, ka atgriezt nav iespējams arī tādas preces, kas ir personalizētas jeb pielāgotas tieši pircējam vai nav atgriežamas higiēnas apsvēru dēļ, piemēram, apakšveļu vai zeķes.

Kad kompānija ir saņēmusi atgriezto preci, sākas tās izvērtēšana. Izvērtēšanas process var ilgt līdz pat 30 dienām no preces saņemšanas brīža. Pēc izvērtēšanas kompānija pircējam nosūta e-pasta vēstuli, kurā paziņo, vai pircējam ir iespēja saņemt naudu vai jaunu preci.

Ja pircējs ir izvēlējies saņemt naudu, tad kompānija atskaita tam naudu uz izvēlēto kontu vai, ja tas kādu iemeslu dēļ nav iespējams, izraksta čeku un nosūta uz norādīto preču piegādes adresi. Ja pircējs ir izvēlējies saņemt jaunu preci, tad kompānija izsūta tam preci.

Jāuzsver, ka, iepērkoties ar dāvanu karti, neiztērēto naudas summu nav iespējams atgūt, bet ir iespējams to saņemt jaunas dāvanu kartes veidā. Par šādu iespēju pircējs tiek informēts e-pasta vēstulē.