precu atgriesanaAliExpress var lepoties ar to, ka šī kompānija ir izveidojusi sistēmu, kas ir pieņemama gan pircējiem gan pārdevējiem, kurā caur portāla sistēmu ir iespējams veikt šo komunikāciju starp abām iesaistītajām pusēm, kā arī tālāk nodot lietas AliExpress komandai, ja pašu spēkiem neizdodas nonākt pie vienošanās.

Kad tu pasūti kādu preci tad tev pēc tam tiek dota iespēja izveidot atmaksas pieprasījumu, kurā tad tu vari norādīt to, kas tev nepatīk vai nu piegādē, kad tava prece ir sabojāta vai arī tev tā vispār nav atsūtīta vai arī atsūtīta tāda prece, ko tu nemaz nepasūtīji. Šo atmaksas pieprasījumu vai arī daļēju atmaksas pieprasījumu tu vari pieprasīt sākot no 5 dienas pēc tam, kad pārdevējs ir preci nosūtījis un kopējais maksimālais šī procesa ilgums var aizņemt līdz 60 dienām, ja tu šo pieprasījumu nosūti tālāk AliExpress komandai.

Pamatā ja kaut kas ar produktu nav kārtībā vai arī tas nav pienācis tev ir divas pieprasījumu iespējas:

  • Daļēja atmaksa – Pie daļējas atmaksas tu mēģini vienoties ar pārdevēju par to, ka šī atsūtītā prece paliek pie tevis, bet pārdevējs atmaksā daļu no kopējās pirkuma vērtības gan kā kompensāciju par kļūdu gan arī par morālo kaitējumu un protams arī par preces zemāko cenu, ja tev ir atsūtīta nepareiza prece. Šeit tev ir jāparāda pierādījumi par to, ka prece ir vai nu bojāta vai arī savādāka nekā tu pasūtīji, un tad kopīgi ar pārdevēju jums ir jāmēģina atrisināt šī situācija vienojoties par abiem pieņemamu summu.
  • Pilnīga atmaksa – Un otrā iespēja ir pilnīga atmaksa, kur tu saņem pilnīgu atmaksu par pasūtīto preci, bet tad tev šī prece ir par paša samaksu jānogādā atpakaļ ražotājam uz viņa norādīto adresi. Bieži vien pasūtot lētas preces šī iespēja ir pārāk neizdevīga, jo sūtīšanas izmaksas pārsniedz pašas preces izmaksas, bet ja tu esi pasūtījis kaut ko dārgāku tad visticamāk, ka tev ir jāizmanto šī iespēja, lai saņemtu atpakaļ savu naudu, ja tiešām prece nav tāda kā tu domāji vai arī ir bojāta.

Ja tev neizdodas atrisināt radušos situāciju ar pašu pārdevēju, tad tev ir iespējams lietu nodot tālāk AliExpress komandas izskatīšanai, kur kompānijas algoti darbinieki izskatīs visus pierādījumus un saraksti, kas starp tevi un pārdevēju ir bijusi un centīsies jums palīdzēt vienoties par vai nu daļēju vai pilnīgu naudas atmaksu vai kā savādāk novest jūs līdz šīs problēmas atrisinājumam.

Ja jums arī ir gadījusies šāda problēma, tad visticamāk, ka jums izdosies to atrisināt ar pašu pārdevēju, jo katru reizi, kad lietu neizdodas atrisināt pārdevējs zaudē reitingu un no viņa cilvēki vairs nevēlēsies iegādāties šīs preces, bet ja tomēr nav iespējams atrisināt radušos problēmu tad vienmēr ir pieejama AliExpress komanda, kad jums palīdzēs!

Atgriešana

Ja tavs produkts ir tāds, kā tu pasūtīji, bet tik un tā to vēlies atgriezt, tad to ir iespējams izdarīt tikai produktiem, kas ir saņemti no tās pašas valsts, kurā tu dzīvo, jo starpvalstu sūtījumiem parasti šāda garantija netiek dota, ja to neveic pats pārdevējs. Ja tomēr tu esi pasūtījis preci no tās pašas valsts, kurā tu atrodies, tad vienkārši iesniedzot formu un par savu naudu atgriežot preci atpakaļ pie lietotāja tu vari saņemt savu iztērēto naudu atpakaļ. Bet tāpēc, ka parasti preces tiek sūtītas tieši no ārvalstīm, tad šī atgriešana parasti nav iespējama un tev būs jārunā ar pašu ražotāju par iespējām iegādāto preci atriest.