Kā Aliexpress aizsargā jūsu maksājumus?

Jums ir iespējas droši norēķināties ar savas bankas karti, jo jūsu dati nevienam netiek izpausti. Kad jūs iepērkaties interneta tiešsaistē, jūsu dati tiek aizsargāti ar VeriSign SSL šifrēšanas sistēmu, kas nodrošina augstāko aizsardzības līmeni, kas vien komerciāli pieejams.

Pircēju aizsardzība

Pircēju aizsardzība ietver garantiju kopumu, ko nodrošina Aliexpress.com un kas sniedz iespēju pircējiem iepirkties šajā vietnē ar pārliecību. Jūs esat aizsargāti, kad jūsu sūtījums nav atnācis piegādātāja solītajā laikā, kad jūsu sūtījums izrādījies citāds nekā parādīts / aprakstīts, kad jūsu sūtījums, kas ticis pozicionēts kā oriģināls, ir izrādījies viltots.

Tikai tiem pircējiem, kas savus pasūtījumus ir veikuši Aliexpress.com, tiek nodrošināta pircēju aizsardzība. Ikviens maksājums, kas tiek veikts tieši piegādātājam ārpus Aliexpress.com, netiek aizsargāts. Ja kāds piegādātājs lūdz jūs veikt maksājumu tieši, piemēram, caur jūsu PayPal kontu vai internetbanku, nekavējoties ziņojiet par to Aliexpress.com administrācijai.

Tāpat pircēju aizsardzība nav spēkā, ja ir veikti krāpnieciski maksājumi ar jūsu kredītkarti, ja jūs apgalvojat, ka neesat saņēmis sūtījumu, kaut gan tā saņemšana ir reģistrēta, ja jūs apgalvojat, ka sūtījums nav tāds kā aprakstīts, bet pārdevējs var pierādīt, ka tā nav, jūs esat saņēmuši tādu sūtījumu kā aprakstīts, bet vairs to nevēlaties.
Pašlaik Aliexpress atbalsta maksājumus, kas veikti, izmantojot Visa, MasterCard, QIWI, Western Union, Bank transfer, kā arī Maestro.

Aizsardzība un tās darbība

Ikviens, kas iepērkas Aliexpress.com, saņem savam sūtījumam sekojošas garantijas:

  • Pilnas summas atmaksu, ja sūtījums nav saņemts: jūs saņemsit pilnu samaksātās naudas summu, ja nesaņemsit savu pasūtījumu laikā, ko solījis pārdevējs. Aliexpress.com pārdevēji nosaka piegādes laiku (maksimums 60 dienas, bet sūtījumiem uz Krieviju – 90 dienas). Ja jūs varat pierādīt, ka neesat saņēmuši savu sūtījumu noteiktajā piegādes laikā, jūs saņemsit pilnu summas atmaksu. Summas atmaksa netiek veikta, ja sūtījums nav saņemts jūsu vainas dēļ, piemēram, ja esat norādījuši nepareizu piegādes adresi, ja sūtījuma nav saņemts apstākļu dēļ, kas ir ārpus piegādātāja kontroles, piemēram, ir notikusi kāda dabas katastrofa, ja sūtījums nav saņemts kādu citu iemeslu dēļ, kas ir ārpus Aliexpress.com kontroles.
  • Pilnas summas atmaksa vai nepareizā sūtījuma paturēšana: jums ir iespēja saņemt pilnu samaksātās summas atmaksu, ja saņemtais sūtījums ievērojami atšķirtas no Aliexpress.com norādītā, vai arī jūs varat saņemt daļēju summas atmaksu un paturēt nepareizo sūtījumu sev. Ikviens pārdevējs izstrādā atgriešanas politiku, lai risinātu konkrētus jautājumus gadījumos, kad sūtījums nav pareizs. Ja esat saņēmuši nepareizu sūtījumu, jums nepieciešams sazināties ar sūtītāju, lai atrisinātu radušos problēmu. Ja varat nepareizo sūtījumu pieņemt un vēlaties to atstāt sev, jums ir iespēja pieprasīt daļēju summas atmaksu, pretējā gadījumā jūs saņemsit kompensāciju, kas noteikta pārdevēja atgriešanas politikā.

Pārdevēji var piedāvāt arī papildus garantijas saviem sūtījumiem, piemēram, garāku aizsardzības laiku, tiesības uz kompensāciju pēc sūtījuma saņemšanas pagarinot vēl par 15 dienām, preču atgriešanu bez jebkāda iemesla, tomēr tās nedrīkst būt lietotas un tām jābūt oriģinālajā iepakojumā. Jāpiemin, ka šīs garantijas darbojas tikai tikmēr, kamēr sūtījums nav apstiprināts. Jāuzsver, ka atpakaļ sūtīšanas izdevumus sedz pircējs vai pārdevējs, balstoties uz pārdevēja atgriešanas politiku.

Vēl viena papildus garantija, ko var piedāvāt pārdevējs, ir oriģinalitātes garantija – ja saņemtā prece izrādās viltojums, jums ir iespēja saņemt atpakaļ samaksāto summu vismaz divtik lielākā apmērā, bet sūtīšanas izmaksas šajā summa neietilpst. Šo pakalpojumu piedāvā tikai tie pārdevēji, kas darbojas Aliexpress Oriģinalitātes garantiju programmā un var garantēt savu produktu oriģinalitāti. Oriģinalitāte attiecas uz tādām preču kategorijām kā dārglietas, pulksteņi, datori, komunikāciju iekārtas, digitālie produkti un elektronika.

Pircēja aizsardzības process

Lai sazinātos ar pārdevēju, jums ir vairākas iespējas, pirmkārt, sazināties interneta tiešsaistes čatā, izmantojot TradeManager, sūtīt vēstules, izmantojot My AliExpre, kā arī izmantojot e-pastu vai telefonu.

Ja jums nav izdevies atrisināt radušās problēmas ar pārdevēju, klikšķiniet uz “Open Dispute” pogas “Order Detail” lapā. Šī opcija ir pieejama 5 dienas pēc pasūtījuma izsūtīšanas. Kad esat uzspieduši “Open Dispute”, kopā ar pārdevēju varat meklēt situācijas risinājumu. Ja situācija netiek atrisināta 15 dienu laikā, sūdzība tiek automātiski nosūtīta sūdzību menedžmenta komandai.

Ja jums un pārdevējam neizdodas atrast situācijas risinājumu 15 dienu laikā, kad dots lai atrisinātu strīdu, jūs varat uzklikšķināt uz “Escalate Dispute” pogas “Order Detail” lapā. Šī opcija ir pieejama 3 dienas pēc jūsu sākotnējās kompensācijas pieprasījuma pārdevējam. Izvirzot šo pretenziju, jūs apgalvojat, ka ar pārdevēju neesat varējuši nonākt pie savstarpēji godīgas un pamatotas vienošanās, tāpēc lūdzat iesaistīties Aliexpress.com administrāciju. Iemesli sūdzību izvirzīšanai var atšķirties, bet tie ietver pārdevēja nereaģēšanu uz jūsu pieprasījumiem vai atteikšanos veikt daļēju kompensāciju par sūtījumu, kas nosūtīts neapmierinošā stāvoklī. Kad strīdā tiek iesaistīts Aliexpress, tas izskata abu pušu pierādījumus strīda laikā. Aliexpress sazinās ar abām pusēm un pieņem gala lēmumu, balstoties uz abu pušu pierādījumiem. Visi lēmumi, ko ir pieņēmis Aliexpress, ir galēji un neapstrīdami. Šī iemesla dēļ strīda laikā ar pārdevēju ir ļoti būtiski sniegt konkrētus pierādījumus.

Ja jūs būsit pieprasījuši kompensāciju sūtījumam, ko vēl neesat saņēmuši, sūtījuma sūtīšana netiks pārtraukta, un sūtīšanas statuss sistēmā nemainīsies. Kad beidzot saņemat savu sūtījumu, nekavējoties sistēmā atceliet strīdu. Ja sūtījums nav tāds, kā norādīts, 5 dienu laikā sistēmā norādiet strīda iemeslu.

Kā aizsargāt savu pasūtījumu?

Pirms pasūtat izvēlēto preci, izpēties pārdevēja atsauksmes, pārdošanas noteikumus, produkta aprakstu, piegādes un apmaksas metodes. Pasūtījuma izsūtīšanai dodiet pietiekoši ilgu laiku, jo pirms tā nosūtīšanas pārdevējam ir jāveic vairākas darbības. Pievērsiet uzmanību pārdevēja garantētajam piegādes laikam un esiet gatavi saņemt sūtījumu jebkurā šī laika brīdī. Pēc pasūtījuma saņemšanas atstājiet atklātu, godīgu un pamatotu pārdevēja atsauksmi. Pārliecinieties, ka izprotat savas muitas politiku un tās nodokļu sistēmu. Norādiet precīzu un pareizu piegādes adresi. Kad esat saņēmuši ziņu no pasta vai kurjera par sūtījumu, nekavējoties dodieties tam pakaļ. Pirms sūtījuma saņemšanas apstiprināšanas rūpīgi izpētiet sūtījumu. Pirms sūtījuma nosūtīšanas atpakaļ pārliecinieties par piegādes adreses precizitāti un pareizumu.