likumsAtsauksmju izpiešana

Draudēšana sniegt negatīvas pārdevēju atsauksmes par to, ka tie nav snieguši pakalpojumus, kas nav oriģinālajā produktu sarakstā, ir stingri aizliegta. Ir aizliegts sūdzēties par to, ka pārdevējs nav sūtījis preces vai pakalpojumus, kas nav iekļauti oriģinālajā produkta aprakstā vai sūtījuma cenā, nav akceptējis sūtījuma atgriešanu, kompensāciju, maiņu, kā arī nav sniedzis citus neatbilstošus labumus. Ja jums ir problēmas ar sūtījumu, jūs varat pielietot Pircēja aizsardzību, lai aizsargātu sevi un savu pasūtījumu, un sazināties ar pārdevēju, lai atrisinātu radušos jautājumus.

Pārliecinieties, ka jūs vadāties pēc šīm vadlīnijām, jo pretējā gadījumā jūsu atsauksmes var tikt dzēstas, un jūs varat kļūt par citu darbību subjektu, piemēram, jūsu pirkšanas privilēģijas var tikt ierobežotas vai jūsu konta darbība var tikt apturēta vai pat izbeigta!

 

Noteikumi par ļaunprātīgu Pircēju aizsardzības programmu izmantošanu

Ja jums ir problēmas ar pasūtījumu, dodiet ziņu Aliexpress.com administrācijai. Administrācija nepieļauj pircēju aizsardzības programmas ļaunprātīgu izmantošanu, piemēram, sūdzību izvirzīšanu, neskatoties uz to, ka kompensācija ir jau saņemta, sūdzību izvirzīšanu, lai atriebtos pārdevējam, kā arī viltus strīdu uzsākšanu.
Ir pieļaujams sākt strīdu tad, kad pasūtījums nav saņemts un jums nav bijusi iespēja atrisināt šo jautājumu ar pārdevēju, un kad saņemtais sūtījums neatbilst Aliexpress norādītajam un aprakstītajam.

Ir aizliegts sūdzēties par to, ka sūtījums nav saņemts, neskatoties uz to, ka tas ir piegādāts, ka sūtījums neatbilst norādītajam, neskatoties uz to, ka tas ir identisks norādītājam. Ir aizliegts izvirzīt sūdzību tad, kad esat saņēmuši pārdevēja kompensāciju vai sava maksājumu pakalpojumu sniedzēja atlīdzību, kad gribat atriebties pārdevējam par iepriekšējiem strīdiem. Ir aizliegts draudēt izvirzīt sūdzību pret pārdevēju ar mērķi saņemt kādu atlaidi vai kādus papildus labumus, kad sūtījums ir saņemts norādītajā stāvoklī. Ir aizliegta pārmērīga un bieža sūdzību izvirzīšana pret pārdevējiem.

Komunikācijas noteikumi

Jūsu komunikācijai ar pārdevējiem, izmantojot e-pastu, TradeManager vai kopējās diskusiju platformas, ir jābūt atbilstošai Aliexpress.com komunikācijas noteikumiem. Komunikācijā jebkādā veidā ir aizliegts izmantot spamu, ārpus Aliexpress esošu produktu pirkšanu un pārdošanu, kā arī draudīgas, nolādošas un naidīgas runas.
Komunikācija šīs platformas dalībnieku starpā ir Aliexpress pirkšanas un pārdošanas pieredzes sastāvdaļa, tāpēc administrācija vēlas to tik atklātu, cik vien tas iespējams, tomēr ir būtiski, lai dalībnieki justos droši un nesaņemtu no citiem dalībniekiem nevēlamas ziņas.

Veicinošie pirkumi

Pirkumi, kas tiek veikti ar mērķi, lai palīdzētu pārdevējam paaugstināt tā lapas vai produkta reitingus un pozīciju, tiek saukti par veicinošajiem pirkumiem (“Shill Purchases”) un ir pretrunā ar Aliexpress politiku. Šis noteikums īpaši attiecas uz, piemēram, ģimenes locekļiem, draugiem, istabas biedriem, nodarbinātajiem, kaimiņiem, kā arī sabiedrotajiem interneta vidē. Ir aizliegts izmantot vairākus kontus ar mērķi pirkt vienus un tos pašus produktus, kā arī pirkt produktus no kāda, ko jūs zināt, lai mākslīgi palielinātu savu pasūtījumu apjomu vai paaugstinātu meklēšanas pozīciju.

Manipulācijas ar atsauksmēm

Jūs nevarat atstāt atsauksmes tikai tādēļ, lai palīdzētu pārdevējam paaugstināt tā atsauksmju reitingu. Tāda rīcība ir uzskatāma par manipulāciju ar atsauksmēm un ir aizliegta. Aliexpress atsauksmju sistēma ļauj dalībniekiem novērtēt vienam otru tikai tad, kad ir veikts maksājums.

Lai pārliecinātos, ka šī sistēma darbojas tik gludi, cik vien iespējams, Aliexpress ir izstrādājis noteikumus, kuriem ir jāatbilst. Ir aizliegts sniegt pozitīvas atsauksmes tikai tādēļ, lai palielinātu pārdevēja atsauksmju reitingu, iegūtu kādas privilēģijas vai celtu pārdevēja reputāciju. Ir aizliegts atkārtoti pirkt produktus pie pārdevējiem ar zemiem reitingiem ar mērķi samazināt citu pārdevēju reitingus, kā arī regulāri atstāt pozitīvas atsauksmes pārdevējiem, kuriem ir pastāvīgi zems reitings. Ir aizliegts maksāt dalībniekiem, lai iegūtu to ID, kā arī pārdot, pirkt, atdot vai iemainīt atsauksmes. Ir aizliegts arī sadarboties ar citiem dalībniekiem vai piereģistrēt vairākus kontus ar mērķi mākslīgi paaugstināt pārdevēja atsauksmju reitingus.

Pasūtījumu neapmaksāšana

Produktu pasūtīšana un to neapmaksāšana negatīvi ietekmē jūsu kontu. Ja reiz esat uzspieduši “Buy Now” pogu, noteikti ir ieteicams produktu arī apmaksāt. Ja jums nav laika to izdarīt uzreiz, jums tiek dotas 20 dienas laika, lai to izdarītu. Pārmērīgi daudz nesamaksāto produktu var rezultēties vairākās sekās, tostarp pirkšanas privilēģiju ierobežošanu vai zaudēšanu, kā arī jūsu konta apturēšanu vai izbeigšanu.