Kā es varu norēķināties par maksājumu AliExpress mājas lapā?

Pēc izvēlēto preču ielikšanas grozā jums ir jānospiež poga “Pay Now”(maksāt tagad) un pēc tam jāizvēlas kāds no maksājumu veidiem, kas tad arī ļaus tev iegādāties tavas izvēlētās preces!

Kā AliExpress pasargā manus maksājumus?

AliExpress pasargā savu klientu datus ar augstākās drošības protokola VeriSign SSL izmantošanu, lai trešajām pusēm nebūtu iespējams piekļūt jūsu kredītkartes vai citas maksājumu sistēmas datiem.

Kā lai es izveidoju naudas atmaksas pieprasījumu?

Lai izveidotu naudas atmaksas pieprasījumu jums noteiktajam pasūtījumam ir jāspiež poga “Open Dispute” un pēc tam jāizvēlas vai nu pilnīga(Full Refund) vai daļēja(Partial Refund) naudas atmaksas iespēja, attiecīgi ievadot naudas apjomu pie daļējās iespējas. Bet jums ir jāzina, ka pilnīgas atmaksas gadījumā jums pašam par savu naudu būs jāatgriež prece pie pārdevēja.

Man nav iespējams veikt maksājumu, kāds varētu būt iemesls?

Tam, ka tavs maksājums netika pieņemts var būt vairāki iemesli un katrs gadījums ir atšķirīgs, bet pamatā galvenie iemesli, kas tev būtu jāpārbauda ir :

  • Vai tev kartē ir pietiekoši daudz naudas?
  • Vai tu pareizi ievadīji savas kredītkartes drošības kodu?
  • Vai tu neesi pārsniedzis kredītkartes maksājuma limitu?
  • Vai tavai kartei ir ieslēgti droši maksājumi internetā?

Cik ilgi man būs jāgaida naudas atmaksa?

Ja jūs pirkumu atceļat vai arī iesniedzat atmaksas pieprasījumu AliExpress komanda šo maksājumu apstrādās 1 dienas laikā, bet tas var tikt atgriezts jūs Kredītkartē vai citā maksājumu sistēmā 7-10 darba dienu laikā atkarībā no izvēlētās maksājumu sistēmas.

Ko es varu darīt, ja neesmu apmierināts ar saņemto preci?

Ja jūs neesat apmierināts ar saņemto preci jūs varat iesniegt pieprasījumu atgriezt jūsu naudu atgriežot vai neatgriežot preci. Bet jums šis pieprasījums ir jāveic noteiktā laikā, kamēr darījums vēl nav nobeigts, jo pēc šī gala datuma šādu iesniegumu izdarīt vairs nebūs iespējams.

Es nevaru izsekot savu sūtījumu, ko man iesākt?

Ja jūs nevarat izsekot savu sūtījumu jums pamatā ir divas iesējas, kur viena ir sazināties ar pārdevēju un pajautāt vai jums ir izsniegts pareizais izsekošanas identifikators un otra iespēja ir sazināties ar pārvadāšanas kompāniju, bet pirms jūs to dariet ziniet, ka var paiet 1-2 dienas līdz informācija par sūtījumu tiek atjaunota ražotāja tīmekļa vietnē.

Kā lai es pārbaudu pirkuma statusu?

Lai pārbaudītu pirkuma statusu jums ir jādodas uz sadaļu Mani pirkumi “My Orders” un tālāk jāmeklē savi pasūtījumi vai nu pēc datuma vai arī pēc noteiktā sūtījuma numura.

Kur lai es saņemu AliExpress Kuponus?

AliExpress un Alibaba ik pa laikam izlaiž dažādus kuponus, ko ir iespējams izmantot uzņēmuma klientiem, un šie kuponi var tikt iegūti gan caur pašu AliExpress mājas lapu, gan Alibaba mājas lapu, kā arī caur sociālajiem tīkliem un trešās puses pārstāvjiem, kā piemēram www.taupigiem.lv.

Kā es varu izdzēst savu AliExpress kontu?

Lai izdzēstu savu AliExpress kontu tev ir jādodas uz sadaļu Labot savu profilu “Edit Member Profile” un tālāk lapas augšā jāspiež uz pogas Izdzēst profilu “Deactivate Account”, un pēc tam jums būs jāaizpilda forma par to, kāpēc jūs vēlaties izdzēst savu profilu.

Vai ir droši maksāt par pirkumu skaidrā naudā?

Lai gan lielākā daļa AliExpress pārdevēju izmanto interneta maksājumus, tomēr ir iespējams, ka kāds pārdevējs jums var prasīt naudu par maksājumu skaidrā naudā, bet šie maksājumu veidi nav droši un AliExpress noteikti neiesaka izmantot šādas maksājumu metodes.

Vai es varu savienot vairākus pirkumus vienā sūtījumā?

Ja tu pasūti vairākas preces no viena sūtītāja tad AliEpress sistēma pati automātiski savienos preces vienā sūtījumā samazinot sūtīšanas izmaksas, bet ja tu sūtu preces no vairākiem pārdevējiem tad tas nebūs iespējams!

Kā tiek aprēķinātas sūtījuma izmaksas?

AliExpress mājas lapas sūtīšanas izmaksas tiek aprēķinātas pēc tā, kā sūtījums tiks nogādātas pie jums, proti pa gaisu, zemi vai ūdeni, kā arī pēc sūtījuma izmēriem un arī svara. Bet lielākoties cenu izmaiņas tiek aprēķinātas tieši no tā, kādu sūtījumu piegādes kompāniju tu izvēlēsies. Tāpēc visvieglāk ir salīdzināt visas iespējas kas tiek piedāvātas un izvēlēties sev pieņemamāko.

Kāpēc visi pārdevēji nepiedāvā bezmaksas piegādi?

Ja pārdevējs piedāvā bezmaksas piegādi, tas nozīmē, ka viņš pats sedz šīs piegādes izmaksas, un to var atļauties tikai lielākie pārdevēji, jo pretējā gadījumā mazie pārdevēji nespētu no katras preces nopelnīt, ja viņiem vēl būtu jāpiedāvā arī bezmaksas piegāde.

Vai es varu izmainīt savu atsauksmi?

Ja tu kļūdījies atstājot atsauksmi, tad to ir iespējams izmainīt 30 dienu laikā no brīža, kad tu šo atsauksmi atstāji.